subota, 16. travnja 2011.

RUKOVOĐENJE I KARAKTERISTIKE MENADŽERA U UGOSTITELJSTVU

Rukovođenje ugostiteljskim poduzećem je odgovornost menadžera. On je taj koji:
- koordinira rad brojnih odjeljenja ugostiteljskog poduzeća, a s ciljem da se postigne željeni rezultat, a to je
- dobro vođeno poduzeće.
Zato će menadžer:
- pažljivo planirati,
- sebe organizirati,
- održavati dobre međuljudske odnose,
- uspostaviti neophodnu kontrolu,
i tako rukovoditi:
- efikasnim,
- gostoljubivim, i
- uspješnim ugostiteljskim poduzećem.
A da bi bio uspješan menadžer mora biti:
- sposoban u odnosu prema ljudima,
- osposobljen za brojne i raznovrsne komunikacije, i
- imati izvrsno znanje o svim funkcijama ugostiteljskog poduzeća.
Menadžer je, dakle, glavni rukovoditelj ugostiteljskog poduzeća, a rukovodna funkcija u ugostiteljstvu
sastoji se u tome da se uspješno organizira stručno izvršavanje određenih poslova.
Funkcijom rukovođenja bavi se samo određeni broj ljudi u poduzeću. Tu funkciju najuspješnije obavlja
tim koji zajednički djeluje.
U suvremenim poduzećima, pa tako i u ugostiteljskim, događaju se burne promjene (pa i dramatične)
koje mogu ugroziti njegovu egzistenciju.
Zato se stalno traže rješenja i pravci djelovanja u uvjetima nepostojanja sigurnog pravca i
kontroliranog toka i procesa u suvremenim tržišnim uvjetima. Zato su menadžment i pojedini
menadžeri zaduženi da:
- stvaraju razvojne planove,
- utvrđuju njihovu realnost, i
- sagledavaju mjesto poduzeća u okruženju u svjetlu stalnih i mogućih promjena u okruženju.

Nema komentara:

Objavi komentar